Costlocker nápověda
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
  • Začínáme
    • Co je Costlocker a pro koho je určen
    • Registrace a založení firmy
    • Rychlý start v 5 krocích
      • 1. Přidání kolegů
      • 2. Vytvoření činností
      • 3. Vytvoření klientů
      • 4. Vytvoření projektů
      • 5. Trackování času
    • Kam dál?
  • Projekty
    • Vytvoření a práce s projektem
      • Vytvoření projektu
      • Vytvoření projektu duplikací
      • Auto ID
      • Tagy
      • Odpovědné osoby
      • Sleva na projektu
      • Fakturace projektu
      • Ukončení projektu
      • Export rozpočtu
      • Zamčení projektu
    • Opakovaný projekt
      • Vytvoření Opakovaného projektu
      • Práce s opakovaným projektem
      • Manuální duplikace opakovaného projektu
    • Typy rozpočtů
    • Detail projektu
      • Přehled
      • Report
      • Upozornění
      • Cenová kalkulace
      • Fakturace
      • Sazby
      • Firemní reporty
      • Timesheet
      • Poznámky
    • Projektové výdaje
      • Report projektových výdajů
    • Placené vs. Neplacené hodiny
  • Lidé
    • Přidání uživatelů
    • Uživatelské role
    • Aktivace / Deaktivace osoby
    • Nastavení platu
    • Bonusy
    • Výpočet hodinové sazby osoby
  • Činnosti
    • Vytvoření činností
    • Aktivace / Deaktivace
  • Klienti
    • Vytvoření klienta
    • Aktivace / Deaktivace
    • Nastavení výchozích klientských sazeb
  • Trackování času
    • Trackování času
  • Timesheet
    • Denní záznam času
    • Týdenní záznam času
    • Pohledy na timesheet
      • Shrnutí
      • Den po dni
      • Týdenní
      • Kdo právě trackuje
  • Reporty
    • Finanční výkon vaší firmy
    • Report ukončených projektů
    • Vytíženost
    • Firemní reporty
    • Projektové výdaje
    • Fakturace
  • Ziskovost
  • Vaše firma
    • Základní přehledy
    • Upozornění
    • Režijní náklady
    • Fixní a měsíční sazba
    • Výpočet režijního nákladu na odpracovanou hodinu
    • Analýza alokace nákladů v projektech
  • Nastavení
    • Můj účet
    • Desktopová aplikace
    • Společnost
    • Skupiny
    • API
  • Aplikace
    • MacOS aplikace
    • Windows aplikace
    • iOS Mobilní aplikace
  • Integrace
    • Integrace pomocí Make
    • API
  • Předplatné
    • Testovací období
    • Přechod na placený účet
    • Nastavení předplatného
    • Email pro zasílání faktur
Poháněno GitBookem
Na této stránce
  • Vytvoření scénáře v Make
  • Vytvořte propojení s Costlockerem
  • Ukázkový scénář: Jak udržovat aktuální seznam projektů z Costlocker v Google Sheets.
  • Příprava Google Sheets tabulky pro synchronizaci dat
  • Vytvoření scénáře
  1. Integrace

Integrace pomocí Make

PředchozíiOS Mobilní aplikaceDalšíAPI

Poslední aktualizace před 8 měsíci

Costlocker je skvělý pro správu nákladů a projektů. Díky integraci s make.com můžete rozšířit jeho schopnosti.

Make je tzv. no-code platforma, která vám umožňuje integrovat Costlocker s více než 1 000 aplikacemi.

Zde je základní návod, jak vytvořit scénář v Make a propojit ho s naší aplikací.

Integrace s Make je momentálně dostupná pouze přes pozvánku.

Pro získání přístupu prosím kontaktujte naši podporu.

Vytvoření scénáře v Make

  1. Přihlašte se do svého účtu na make.com a přejděte na stránku Scenarios.

  2. Klikněte na New Scenario

Vytvořte propojení s Costlockerem

1. Klikněte na Plus and vyberte Costlocker

2. Vyberte modul Costlocker - V naší ukázce List Projects (Seznam projektů)

3. V části Connection (Připojení) klikněte na Add (Přidat)

4. Pojmenujte své připojení, vložte API token a klikněte na Save (Uložit).

💡 Jak získat osobní API klíč se dočtete v článku Jak vygenerovat osobní token.

5. Ověřte připojení

Klikněte na Connections (Připojení) a uvidíte své nově vytvořené připojení. Pro ověření jeho funkčnosti klikněte na zelené tlačítko Verify (Ověřit)

Ukázkový scénář: Jak udržovat aktuální seznam projektů z Costlocker v Google Sheets.

Abychom vám ukázali, jak používat Costlocker s Make, vytvoříme jednoduchou integraci mezi Costlockerem a Google Sheets. Tato integrace bude automaticky synchronizovat všechny aktivní projekty z Costlockeru do Google Sheets na denní bázi.

💡 Pro podrobné informace, jak vytvořit scénář a připojení si prosím přečtěte článek výše.

⚠️ Níže uvedený příklad slouží pouze pro demonstrační účely. Pro vytváření složitějších integrací se podívejte do dokumentace Make nebo se obraťte na profesionály na no-code platformy.

Příprava Google Sheets tabulky pro synchronizaci dat

Připravte si tabulku, do které chcete ukládat data projektů z Costlockeru.

V našem příkladě použijeme následující strukturu:

📄Náš ukázkový Google Sheet můžete najít a zkopírovat zde.

Vytvoření scénáře

1. Vytvořte si nový scénář a přidejte modul List Projects (Seznam projektů) z aplikace Costlocker

Vytvořte scénář a začněte s modulem List Projects (Seznam projektů). Výchozí nastavení modulu načte všechny aktivní projekty seřazené podle ID projektu.

Tento seznam bude později ve scénnáři uložen do Google Sheets.

2. Nastavte časování pro spuštění scénáře každý den ve 2:00 ráno

  1. Klikněte na ikonku hodin vedle ikony modulu

  2. Nastavte Run scenario (Spouštět scénář) na Every day (Každý den)

  3. Nastavte čas na 2:00

3. Přidejte aplikaci Google Sheet a modul Add row (Přidat řádek)

Tento modul nám umožní přidat na každý řádek samostatný projekt.

4. Vytvořte připojení k vašemu účtu Google Sheets

5. Propojte modul s vaší tabulkou Google Sheet

Vyberte tabulku, kterou jste vytvořili v prvním kroku - soubor, do kterého chcete stahovat data z Costlockeru.

6. Namapujte data projektů z Costlockeru do správný sloupečků v tabulce Google Sheet

V tomto kroku si vybíráte, které pole projektů z Costlockeru chcete propojit s konkrétními sloupci v tabulce Google Sheet.

7. Otestujte svou integraci

Klikněte na tlačítko Run once (Spustit) pro okamžité spuštění scénáře. Vaše data z Costlockeru by se měla ihned začít načítat do vaší Tabulky Google.

Právě jste vytvořili vaši první integraci s Costlockerem přes Make

Prosím, dejte nám vědět, jaké integrace jste pomocí make.com vytvořili.

Návod jak propojit Google Sheets s make najdete v dokumentaci make.com .

Gratulujeme!

🔗
🥂
🔗
🔗
Vytvoření nového scénáře
Výběr modulu List Projects
Vytvoření přpojení
Vložení API tokenu
Ověření připojení
Vytvoření scénáře s list projects
Nastavení automatického spuštění
Přidání modulu Google Sheet -> Add row
Propojení modulu s tabulkou Google Sheet
Namapování polí z Costlockeru do Google Sheet
Spuštění a otestování integrace