Integrace pomocí Make

Make je tzv. no-code platforma, která vám umožňuje integrovat Costlocker s více než 1 000 aplikacemi.

Zde je základní návod, jak vytvořit scénář v Make a propojit ho s naší aplikací.

Integrace s Make je momentálně dostupná pouze přes pozvánku.

Pro získání přístupu prosím kontaktujte naši podporu.

Vytvoření scénáře v Make

  1. Klikněte na New Scenario

Vytvořte propojení s Costlockerem

1. Klikněte na Plus and vyberte Costlocker

2. Vyberte modul Costlocker - V naší ukázce List Projects (Seznam projektů)

3. V části Connection (Připojení) klikněte na Add (Přidat)

4. Pojmenujte své připojení, vložte API token a klikněte na Save (Uložit).

💡 Jak získat osobní API klíč se dočtete v článku Jak vygenerovat osobní token.

5. Ověřte připojení

Klikněte na Connections (Připojení) a uvidíte své nově vytvořené připojení. Pro ověření jeho funkčnosti klikněte na zelené tlačítko Verify (Ověřit)

Ukázkový scénář: Jak udržovat aktuální seznam projektů z Costlocker v Google Sheets.

Abychom vám ukázali, jak používat Costlocker s Make, vytvoříme jednoduchou integraci mezi Costlockerem a Google Sheets. Tato integrace bude automaticky synchronizovat všechny aktivní projekty z Costlockeru do Google Sheets na denní bázi.

💡 Pro podrobné informace, jak vytvořit scénář a připojení si prosím přečtěte článek výše.

⚠️ Níže uvedený příklad slouží pouze pro demonstrační účely. Pro vytváření složitějších integrací se podívejte do dokumentace Make nebo se obraťte na profesionály na no-code platformy.

Příprava Google Sheets tabulky pro synchronizaci dat

Připravte si tabulku, do které chcete ukládat data projektů z Costlockeru.

V našem příkladě použijeme následující strukturu:

📄Náš ukázkový Google Sheet můžete najít a zkopírovat zde.

Vytvoření scénáře

1. Vytvořte si nový scénář a přidejte modul List Projects (Seznam projektů) z aplikace Costlocker

Vytvořte scénář a začněte s modulem List Projects (Seznam projektů). Výchozí nastavení modulu načte všechny aktivní projekty seřazené podle ID projektu.

Tento seznam bude později ve scénnáři uložen do Google Sheets.

2. Nastavte časování pro spuštění scénáře každý den ve 2:00 ráno

  1. Klikněte na ikonku hodin vedle ikony modulu

  2. Nastavte Run scenario (Spouštět scénář) na Every day (Každý den)

  3. Nastavte čas na 2:00

3. Přidejte aplikaci Google Sheet a modul Add row (Přidat řádek)

Tento modul nám umožní přidat na každý řádek samostatný projekt.

4. Vytvořte připojení k vašemu účtu Google Sheets

5. Propojte modul s vaší tabulkou Google Sheet

Vyberte tabulku, kterou jste vytvořili v prvním kroku - soubor, do kterého chcete stahovat data z Costlockeru.

6. Namapujte data projektů z Costlockeru do správný sloupečků v tabulce Google Sheet

V tomto kroku si vybíráte, které pole projektů z Costlockeru chcete propojit s konkrétními sloupci v tabulce Google Sheet.

7. Otestujte svou integraci

Klikněte na tlačítko Run once (Spustit) pro okamžité spuštění scénáře. Vaše data z Costlockeru by se měla ihned začít načítat do vaší Tabulky Google.

Právě jste vytvořili vaši první integraci s Costlockerem přes Make

Prosím, dejte nám vědět, jaké integrace jste pomocí make.com vytvořili.

Poslední aktualizace