Costlocker nápověda
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
  • Začínáme
    • Co je Costlocker a pro koho je určen
    • Registrace a založení firmy
    • Rychlý start v 5 krocích
      • 1. Přidání kolegů
      • 2. Vytvoření činností
      • 3. Vytvoření klientů
      • 4. Vytvoření projektů
      • 5. Trackování času
    • Kam dál?
  • Projekty
    • Vytvoření a práce s projektem
      • Vytvoření projektu
      • Vytvoření projektu duplikací
      • Auto ID
      • Tagy
      • Odpovědné osoby
      • Sleva na projektu
      • Fakturace projektu
      • Ukončení projektu
      • Export rozpočtu
      • Zamčení projektu
    • Opakovaný projekt
      • Vytvoření Opakovaného projektu
      • Práce s opakovaným projektem
      • Manuální duplikace opakovaného projektu
    • Typy rozpočtů
    • Detail projektu
      • Přehled
      • Report
      • Upozornění
      • Cenová kalkulace
      • Fakturace
      • Sazby
      • Firemní reporty
      • Timesheet
      • Poznámky
    • Projektové výdaje
      • Report projektových výdajů
    • Placené vs. Neplacené hodiny
  • Lidé
    • Přidání uživatelů
    • Uživatelské role
    • Aktivace / Deaktivace osoby
    • Nastavení platu
    • Bonusy
    • Výpočet hodinové sazby osoby
  • Činnosti
    • Vytvoření činností
    • Aktivace / Deaktivace
  • Klienti
    • Vytvoření klienta
    • Aktivace / Deaktivace
    • Nastavení výchozích klientských sazeb
  • Trackování času
    • Trackování času
  • Timesheet
    • Denní záznam času
    • Týdenní záznam času
    • Pohledy na timesheet
      • Shrnutí
      • Den po dni
      • Týdenní
      • Kdo právě trackuje
  • Reporty
    • Finanční výkon vaší firmy
    • Report ukončených projektů
    • Vytíženost
    • Firemní reporty
    • Projektové výdaje
    • Fakturace
  • Ziskovost
  • Vaše firma
    • Základní přehledy
    • Upozornění
    • Režijní náklady
    • Fixní a měsíční sazba
    • Výpočet režijního nákladu na odpracovanou hodinu
    • Analýza alokace nákladů v projektech
  • Nastavení
    • Můj účet
    • Desktopová aplikace
    • Společnost
    • Skupiny
    • API
  • Aplikace
    • MacOS aplikace
    • Windows aplikace
    • iOS Mobilní aplikace
  • Integrace
    • Integrace pomocí Make
    • API
  • Předplatné
    • Testovací období
    • Přechod na placený účet
    • Nastavení předplatného
    • Email pro zasílání faktur
Poháněno GitBookem
Na této stránce
  • Report Vytíženost
  • Vytížost lidí ve firmě
  • Natrackované / měsíční úvazek hodin
  • Zbývající odhady / Počet hodin měsíčního úvazku
  1. Reporty

Vytíženost

PředchozíReport ukončených projektůDalšíFiremní reporty

Poslední aktualizace před 7 měsíci

Vytíženost najdeneme v sekci Vaše firma -> Vytíženost.

Report Vytíženost nám ukazuje, kolik hodin jsme již odpracovali a případně nám zbývá k dispozici.

Optimální vytíženost týmu a maximální poměr placených vs. neplacených hodin má obrovský vliv na ziskovost vaší firmy. Je důležité tyto údaje pravidelně sledovat a optimalizovat.

Report Vytíženost

Report vytíženost se skládá ze třech samostatných částí, které si postupně vysvětlíme.

Vytížost lidí ve firmě

První část reportu nám ukazuje, jakou máme firemní kapacitu a kolik máme pro tým práce.

Při najetí myší do grafu se nám zobrazí bližší podrobnosti.

Počet hodin měsíčního úvazku

V grafu je toto číslo reprezentováno prvním, šedým sloupcem.

Vychází ze součtu hodin Měsíčních úvazků, které máme ve firmě v daném měsíci k dispozici a počtu natrackovaných hodin osob placených od hodiny. Toto je tedy naše celková kapacita, kterou můžeme využít (nepracujeme s výhledem hodin u osob placených od hodiny, protože toto číslo není v Costlockeru k dispozici).

Natrackované hodiny

Počet hodin, které již v daném měsíci lidé natrackovali. (Současně je to součet Placených a Neplacených hodin). V grafu zobrazeno sloupcem sytě modré + světle modré barvy.

Placené

Hodiny, které osoby v tomto měsíci odpracovali a jsou označeny jako placené. V grafu prezentováno sytě modrou barvou.

Neplacené

Hodiny, které osoby v tomto měsíci odpracovali a jsou označeny jako neplacené. V grafu prezentováno světle modrou barvou.

Zbývající odhady

Zbývající odhady pokrývají součet všech hodin, které by v daném měsíci měly být ještě odpracovány. Tedy součty "nespotřebovaných" odhadů hodin v projektech, které v daném měsíci mají být ukončeny. V grafu prezentováno světle žlutou barvou.

Procenta v pravé části vyskakovacího okna jsou vždy poměrem vůči Počtu hodin měsíního úvazku.

Natrackované / měsíční úvazek hodin

Následujcí graf nám ukazuje, jak efektivně využíváme kapacity, které máme ve firmě k dispozici.

Graf ukazuje kolik % kapacity, kterou jsme měli v daném měsíci k dispozici, jsme využili. Kapacita je zde počítána jako Počet hodin měsíčního úvazku - vysvětlení je popsáno výše.

V našem příkladu vidíme, že jsme v měsíci srpnu využili pouze 29% hodin měsíčních úvazků. Žlutá barva u měsíce nám vždy ukazuje, který měsíc je aktuální. V našem případě je to září.

Najetím do grafu zobrazíme konkrétní čísla úvazku, a počet placených a neplacených hodin. Tak jako jinde v aplikaci světle modrá zobrazuje neplacené a tmavě modrá placené hodiny.

Zbývající odhady / Počet hodin měsíčního úvazku

Třetí graf reportu nám ukazuje, kolik % hodin zbývá v odhadech vůči Počtu hodin měsíčního úvazku. Pokud tedy odpracujeme v daném měsící úplně všechny naplánované hodiny, číslo bude 0%.

Report Vytíženost
Detail vytíženosti v měsíci srpen
Natrackované hodiny vs. úvazek
Zbývající odhady vs. počet hodin měsíčního úvazku.