Costlocker nápověda
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
  • Začínáme
    • Co je Costlocker a pro koho je určen
    • Registrace a založení firmy
    • Rychlý start v 5 krocích
      • 1. Přidání kolegů
      • 2. Vytvoření činností
      • 3. Vytvoření klientů
      • 4. Vytvoření projektů
      • 5. Trackování času
    • Kam dál?
  • Projekty
    • Vytvoření a práce s projektem
      • Vytvoření projektu
      • Vytvoření projektu duplikací
      • Auto ID
      • Tagy
      • Odpovědné osoby
      • Sleva na projektu
      • Fakturace projektu
      • Ukončení projektu
      • Export rozpočtu
      • Zamčení projektu
    • Opakovaný projekt
      • Vytvoření Opakovaného projektu
      • Práce s opakovaným projektem
      • Manuální duplikace opakovaného projektu
    • Typy rozpočtů
    • Detail projektu
      • Přehled
      • Report
      • Upozornění
      • Cenová kalkulace
      • Fakturace
      • Sazby
      • Firemní reporty
      • Timesheet
      • Poznámky
    • Projektové výdaje
      • Report projektových výdajů
    • Placené vs. Neplacené hodiny
  • Lidé
    • Přidání uživatelů
    • Uživatelské role
    • Aktivace / Deaktivace osoby
    • Nastavení platu
    • Bonusy
    • Výpočet hodinové sazby osoby
  • Činnosti
    • Vytvoření činností
    • Aktivace / Deaktivace
  • Klienti
    • Vytvoření klienta
    • Aktivace / Deaktivace
    • Nastavení výchozích klientských sazeb
  • Trackování času
    • Trackování času
  • Timesheet
    • Denní záznam času
    • Týdenní záznam času
    • Pohledy na timesheet
      • Shrnutí
      • Den po dni
      • Týdenní
      • Kdo právě trackuje
  • Reporty
    • Finanční výkon vaší firmy
    • Report ukončených projektů
    • Vytíženost
    • Firemní reporty
    • Projektové výdaje
    • Fakturace
  • Ziskovost
  • Vaše firma
    • Základní přehledy
    • Upozornění
    • Režijní náklady
    • Fixní a měsíční sazba
    • Výpočet režijního nákladu na odpracovanou hodinu
    • Analýza alokace nákladů v projektech
  • Nastavení
    • Můj účet
    • Desktopová aplikace
    • Společnost
    • Skupiny
    • API
  • Aplikace
    • MacOS aplikace
    • Windows aplikace
    • iOS Mobilní aplikace
  • Integrace
    • Integrace pomocí Make
    • API
  • Předplatné
    • Testovací období
    • Přechod na placený účet
    • Nastavení předplatného
    • Email pro zasílání faktur
Poháněno GitBookem
Na této stránce
  • Základní informace
  • Lokalizace
  • Datum
  • Čísla a měna
  • Projekty
  • Trackování času
  1. Nastavení

Společnost

PředchozíDesktopová aplikaceDalšíSkupiny

Poslední aktualizace před 7 měsíci

Nastavení společnosti, vašeho účtu je přístupné pouze osobám s rolí Admin a Majitel firmy. (Nastavení -> Společnost).

Toto nastavení se týká celé společnosti, ne pouze vaší osoby.

Základní informace

Zde volíte Název vašeho účtu (vaší firmy) a zemi. Dle země se volí automaticky časové pásmo.

Lokalizace

V rámci lokalizace si můžete Costlocker přizpůsobit vašim potřebám.

Jazyk

Výchozí jazyk vaší společnosti - v tomto jazyku se odesílají pozvánky novým uživatelům.

Datum

Týden začíná v

Zde můžete zvolit, kterým dnem začíná týden (obvykle se používá Pondělí). Tento den pak vidíte v kalendářích jako první.

Formát data

Formát datumů můžete vybrat z následujících možností (v ukázce pracujeme s 15. září 2024)

Formát
Zobrazení datumu

MMM DD, YYYY

9 15, 2024

D. M. YYYY

15. 9. 2024

DD/MM/YYYY

15/09/2024

MM.DD.YYYY

09.15.2024

MM/DD/YYYY

09/15/2024

YYYY.MM.DD

2024.09.15

YYYY/MM/DD

2024/09/15

Formát času

Volíte mezi 12 hodinovým a 24 hodinovým formátem. Tj. zobrazením 21:05 nebo 9:05 odp.

Čísla a měna

Formát čísel

Zde můžete nastavit, jak se budou zobrazovat čísla

  • pro tisíce - zda budou oddělena tečkou, čárkou nebo mezerou

  • pro oddělení desetinných míst - zda používáme tečku nebo čárku

Výchozí měna

Měna, ve které budete v Costlockeru pracovat.

Formát měny

Nastavení formátu měny - zda se symbol zobrazí před nebo za číslem, a zda s mezerou nebo bez.

Projekty

Základní nastavení projektů

Kritický limit

Jedná se o upozornění, když zaměstnanci překročí 80 % původního časového odhadu na projektech. (Mají natrackováno více než 80% odhadu.)

  • defautlně je nastaveno 80%, ale tento limit můžete změnit dle vašich potřeb

Používat generované ID projektu

Tato volba vždy automaticky předvyplní vygenerované ID projektu s každým novým projektem.

Povolit fakturaci, která je větší než příjem u běžících projektů

Při zaškrtnutí této volby budete moci fakturovat větší částku, než je celkový příjem projektu.

Nedoporučujeme tuto volbu používat, protože pak nebude sedět výše fakturace s celkovými příjmy.

Automaticky ukládat přechody mezi záložkami, aby se uložily změny, které jste tam provedli.

Tato volba zajistí, že se automaticky uloží všechny změny v editaci projektu, pokud přejdeme mezi jeho záložkami, aniž bychom museli kliknout na tlačítko uložit.

Povolit uživatelům vytvářet klienty při vytváření nového projektu

Zaškrtnutím této volby umožníte uživatelům vytvářet nové Klienty přímo při tvorbě projektu.

Povolit uživatelům vytvářet činnosti při vytváření nového projektu

Zaškrtnutím této volby umožníte uživatelům vytvářet nové Činnosti přímo při tvorbě projektu.

Povolením vytváření činností a klientů ve formuláři Projektu hrozí tvorba duplicit.

Často se stává, že jeden uživatel pojmenuje klienta jako Alza a druhý jako Alza.cz nebo Alza a.s. Obdobně se může se stát, že lidé duplicitně vytvoří činnosti jako např. Dozor, Stavební dozor, Dohled stavby, přičemž všechny pro vás znamenají totéž a chcete je v reportu vidět jako jednu činnost.

Trackování času

Zaškrtnutím volby pro Zobrazení a vyhledání podle ID, uvidíte ID projektu ve výběru v modulu Trackování času

Základní informace Firmy
Lokalizace firmy
Nastavení Projektů
Při volbě automatického ukládání se nám uloží změny při přechodu mezi záložkami.
Vytvoření klienta ve formuláři projektu
Vytvoření činnosti při tvorbě rozpočtu
Nastavení trackování času