Costlocker nápověda
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
přihlášení do aplikacestav aplikacezpět na web
  • Začínáme
    • Co je Costlocker a pro koho je určen
    • Registrace a založení firmy
    • Rychlý start v 5 krocích
      • 1. Přidání kolegů
      • 2. Vytvoření činností
      • 3. Vytvoření klientů
      • 4. Vytvoření projektů
      • 5. Trackování času
    • Kam dál?
  • Projekty
    • Vytvoření a práce s projektem
      • Vytvoření projektu
      • Vytvoření projektu duplikací
      • Auto ID
      • Tagy
      • Odpovědné osoby
      • Sleva na projektu
      • Fakturace projektu
      • Ukončení projektu
      • Export rozpočtu
      • Zamčení projektu
    • Opakovaný projekt
      • Vytvoření Opakovaného projektu
      • Práce s opakovaným projektem
      • Manuální duplikace opakovaného projektu
    • Typy rozpočtů
    • Detail projektu
      • Přehled
      • Report
      • Upozornění
      • Cenová kalkulace
      • Fakturace
      • Sazby
      • Firemní reporty
      • Timesheet
      • Poznámky
    • Projektové výdaje
      • Report projektových výdajů
    • Placené vs. Neplacené hodiny
  • Lidé
    • Přidání uživatelů
    • Uživatelské role
    • Aktivace / Deaktivace osoby
    • Nastavení platu
    • Bonusy
    • Výpočet hodinové sazby osoby
  • Činnosti
    • Vytvoření činností
    • Aktivace / Deaktivace
  • Klienti
    • Vytvoření klienta
    • Aktivace / Deaktivace
    • Nastavení výchozích klientských sazeb
  • Trackování času
    • Trackování času
  • Timesheet
    • Denní záznam času
    • Týdenní záznam času
    • Pohledy na timesheet
      • Shrnutí
      • Den po dni
      • Týdenní
      • Kdo právě trackuje
  • Reporty
    • Finanční výkon vaší firmy
    • Report ukončených projektů
    • Vytíženost
    • Firemní reporty
    • Projektové výdaje
    • Fakturace
  • Ziskovost
  • Vaše firma
    • Základní přehledy
    • Upozornění
    • Režijní náklady
    • Fixní a měsíční sazba
    • Výpočet režijního nákladu na odpracovanou hodinu
    • Analýza alokace nákladů v projektech
  • Nastavení
    • Můj účet
    • Desktopová aplikace
    • Společnost
    • Skupiny
    • API
  • Aplikace
    • MacOS aplikace
    • Windows aplikace
    • iOS Mobilní aplikace
  • Integrace
    • Integrace pomocí Make
    • API
  • Předplatné
    • Testovací období
    • Přechod na placený účet
    • Nastavení předplatného
    • Email pro zasílání faktur
Poháněno GitBookem
Na této stránce
  • Přehled roku
  • 1. Příjem
  • Náklady
  • Zisk
  • Detail měsíce
  1. Reporty

Finanční výkon vaší firmy

PředchozíKdo právě trackujeDalšíReport ukončených projektů

Poslední aktualizace před 7 měsíci

Základní report, který v Costlockeru najdeme je Finanční výkon vaší firmy. Tento report je dostupný přímo na stránce Vaše firma -> Přehled.

Přehled roku

Následující graf nám ukazuje přehled, jak se naší firmě daří a předběžný výhled do budoucna.

Pro pochopení, co znamenají jednotlivé barvy a hodnoty v grafu, najedeme myší do grafu na konkrétní měsíc.

Zde vidíme hodnoty rozepsány ve třech sloupcích - ty odpovídají třem sloupečkům grafů.

1. Příjem

První sloupec nám ukazuje příjem - ten je v tomto grafu reprezentován fakturací. Počítají se nám zde:

  1. Vyfakturováno - tj. položky Fakturace, které jsou označeny jako vyfakturovány - tato část je reprezentována v grafu modrou barvou.

  2. Výhled fakturace - co nám zbývá vyfakturovat, je šedá část prvního sloupce.

  3. Příjem celkem je pak součtem těchto dvou položek.

Náklady

Náklady se nám skládají z 5 samostatných částí a jsou v grafu reprezentovány prostředním sloupcem:

  1. Světle hnědou jsou prezentovány platy lidí ve firmě. Tedy součet platů v daném měsíci, které máme nastaveny u osob s Měsíčním platem.

  2. Následně pak tmavě hnědou barvou jsou další náklady

    1. Firemní náklady - tj. naše režijní náklady (kanceláře, leasingy, pronájem vybavení apod.)

    2. Projektové výdaje - náklady, které souvisí s realizací projektů

    3. Náklady na lidi placené od hodiny (tj. osoby s typem platu "hodinová sazba")

    4. Bonusy - jakékoliv bonusy, které jsme dali pracovníkům

Zisk

Zisk máme rozdělen na 2 části:

  1. Očekávaný zisk - Zisk počítán jako Celkový příjem - Náklady (Tedy příjem, který očekávám, pokud vše v daném měsíci vyfakturuji, po odečtení nákladů.)

  2. Aktuální zisk - Zisk počítán jako Vyfakturováno - Náklady (Jako příjem v tomto období se počítají pouze již vyfakturované položky po odečtení nákladů.)

Detail měsíce

Po kliknutí na graf se dostaneme do detailu vybraného měsíce, kde výše popsané kategorie můžeme vidět včetně jednotlivých položek:

V detailu měsíce vidíme detailně rozepsanou finanční o výkonnost.

Kliknutím na ikonku šipky (trojúhelníčku) na začátku každé kategorie, si zobrazíme detailně jednotlivé faktury / osoby / náklady, abychom věděl,i co vše se v dané kategorii v tomto měsíci nachází.

Přehled za jednotlivé měsíce můžeme přepínat pomocí šipek v pravém horním rohu.

Finanční výkon vaší firmy
Detail finanční výkonnosti měsíce